Everything has beauty but not everyone sees it

Heeeej!!

It´s friday, friday gotta get down on friday, everybody´s looking forward to the weekend weekend... Yes, idag är det fredag som alla redan vet och det är jag glad för. Även fast det inte har varit jobbigt i skolan på något sätt så är jag hur trött som helst!! Det kan bara bero på en sak - att jag inte är van att gå upp så tidigt. Men snart så vänjer jag mig förhoppningsvis. Hur går det för er andra då? Jag hoppas att det går bra! På måndag börjar riktiga lektioner, men jag har sovmorgon (vilket jag kommer ha alla måndagar) till 10 så det är najs. Men det kommer då, nu är  nu och nu är det fredag så det är bara att tagga inför helgen! Vad ska ni göra? Dra in på The Voice 11 - ifall ni bor nära Stockholm? Eller bara ta det lugnt hemma? Vad som än händer så blir det nog najs.

Nu ska i alla fall jag kolla på ett avsnitt av The City sen är det middagsdags. Ha det bra!



Dessa shorts var dagens byxor. Till det hade jag ett svart linne, en vit lång stickad kofta och guldiga smycken. Och röda converse.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0