Första dagen på gymnasiet

Hej på er!

Jag är dötrött nu efter att ha gått upp så tidigt och hållt igång hela dagen så jag ska inte skriva så långt men jag tänkte berätta hur första dagen var i alla fall.

Det började kl. 10.00 med ett litet välkomsttal av e av rektorerna i aulan, sen gick vi till de olika programmen och där fick vi scheman och andra papper som ska skrivas på. Efter det fick vi en visning runt hela skolan för att vi ska hitta lättare, inte för att jag kommer ihåg speciellt mycket men.... Sen blev vi fotograferade för att lärarna ska kunna lära sig våra namn. Det sista som hände var att vi fick välja skåpnummer och sen såklart ta reda på vart det fanns och sen fick vi gå hem. C H I L L I G  S T A R T vill jag lova.

Efter den "långa" dagen i skolan satt jag, Vendela, Amanda och Linn i centrum och åt macka och snackade lite. Härligt! När dom åkte hem så gick jag tillbaka till skolan för att träffa Erika sen gick vi hem till henne och bara chillade i soffan.
Ja, mer än så har inte hänt idag. Nu mina vänner är det dags för min efterlängtade dejt med kudden! Hörs imorrn!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0