I ain´t gonna stop until I die

Tjena mitt bena!

Herre vad jag är trött! Det blir ett snabbt inlägg för sen ska jag duscha och sen sooova! Dagen var najs. Väldigt chill vilket typ alla våra dagar är.. Efter skolan han jag typ hem och käka lite mellis och vila en liten stund sen var det dags att åka ner på första pojkträningen. Det gick himla bra, grabbarna var lite flamsiga men det var första träningen efter sommaren så jag kan förstå dom. Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket. Nu är det i alla fall dags för en stor fet efterlängtad dusch! Puss o hej leverpastej! ♥


(hahaha det ser typ ut som att jag har gravidmage men det är bara tröjan som fladdrar, jag lovar!)
Imorgon börjar min träning igen. Så sjukt härligt!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

plutt saknar dig!! :*

2011-08-27 @ 07:07:44
URL: http://glassgott.blogg.se/
Postat av: Ronja

saknar dig med hjärtat!! :*

2011-09-02 @ 16:27:07
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0