The voice 11'

Hej hej hemskt mycket hej!

Hur mår ni? Jag mår toppen! Lite trött bara från igår och för att jag somnade i soffan och har väl inte direkt fått världens bästa sömn... Men jag lever och det känns asbra. Igår var så himla rolig! Håbo festdag var väl mindre rolig eftersom att det regnade men kvällen däremot var bäst! Åkte in till stan med Emelie och två kompisar till henne vid fem. När vi kom fram blrjade vi med att äta på Taco Bar, sjukt gott! Sen gick vi mot Kungsan och väntade. Trots att vi kom så sent, det va typ 50 min kvar tills det började så kom vi nästan längst fram, grymt! Resten av kvällen var bara ös. Kom hem vid 12 och då var jag så trött att jag somnade på en gång.

Nu ska jag bara ta det lugnt och samla nya krafter för en ny skolvecka. Ha det bra så länge! Puss

Några bilder från igår:

Jacob, Martin och Josefin


Sean Banan


Sibel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0