You make me feel....

Tjena mannar!

Hur står det till? Här är det toppen! Jag är sjukt mätt men det har jag bara mig själv att skylla.. Efter skolan idag gick jag och Erika till Pomona och hälsade på (vi sommarjobbade där och tänkte att det skulle vara kul om vi kom tillbaka och sa hej). Vi var inte där så länge men det var ändå kul att träffa en del av dom igen. När jag kom hem sen började jag skriva en grej till gympan. Imorgon är min första pojkträning. Det känns både spännande och lite läskigt. Jag har ju inte tränat killar förut och jag är heller inte van vid att passa på lite mer avancerade saker. Men det är även en del som gör att det blir spännande. Nej hörrni, nu ska jag gå och ta bort sminket och borsta tänderna. Hörs imorrn!

Dagens outfit:

(Sorry för askass bild men den är tagen i ett fönster....)
Blåjeans (det syns verkligen inte!) - GinaTricot, linne - Vero Moda, kavaj - H&M, armband och ring - Indiska och klockan är från Ur&Penn

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0