Am I doing drugs or what is going on?

Hejhej!
Shit vad jag låter!!! Som värsta knarkaren eller något! Plus att jag har feber så det här är ju inte så himla kul. Imorgon stannar jag hemma vilket känns väldigt trist då jag egentligen skulle spela fotbollsmatch med skollaget. Men kötta ändå brudar ni rockar!! Förhoppningsvis blir jag bra tills fredag, då är det ju idolfinal och jag ska dit med Emelie, och på söndag är det uppvisning så wish me luck så jag kan bli frisk! (haha, några utropstecken jag gjorde nu då! ;)) Nu ska jag bädda ner mig i min underbara säng. Godnatt! ♥
Yummmmiiiie!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Några ?!? Hah fail att det bara blev 1 eller vill du inte bli frisk till uppvisningen??!?!?!



krya på dig !! <3

2011-12-07 @ 10:41:54
URL: http://fkingnattha.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahaha ;) klart jag vill bli frisk, annars kan ju ingen höra min vackra (host) stämma i luciatåget haha ;) tackis

2011-12-07 @ 17:21:27
URL: http://ronjalindebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0