Can´t you see I´m moving on, so much stronger than I was before 'Cause I´m a champion

Hallå i stugan!
Allt bra? Nu är jag lite gladare än jag var tidigare idag men helt återställd är jag inte för nu måste jag också plugga engelska (tar det aldrig slut?? :o ) Svar: Jodå, i morgon är sista lektionen för denna termin. På tal om i morgon så ska jag, Shannon och Emma ta hand om niorna när de kommer och ska kolla på skolan så vi kommer slippa en del lektioner, fett soft! Dessutom har vi en liten överraskning till lärarna för att de är så snälla. På halv tio rasten ska vi även visa trailern till det som vi ska showa hela skolan på vår avslutning. Det låter lite konstigt men jag kan inte säga mer just nu eftersom någon utomstående kan läsa detta. Nu ska jag plugga glosor. Hörs sen. Tjing! ♥
Gossigoss förra fredagen på Idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0