Dan före dopparedan

Hej på er!
Hur är det? Är ni spända inför i morgon? Det är jag! Känner mig som ett litet barn, även fast jag inte visar det speciellt mycket för att det inte ska bli så jobbigt för de andra i huset så är det så jag känner inom mig. Jag vill veta vad jag får i julklapp och jag vill se vad de andra tycker om deras julklappar. JAG ÄLSKAR JULEN! Allt är så himla mysigt! :)
I dag på jobbet var vi i samma tvättstuga nästan hela dagen. Det var så sjukt dammigt!! Vi dammade typ 5 gånger och torkade ännu fler och ändå fanns det nytt där hela tiden.
Nu ska jag gå ut och springa. Känner att jag måste innan jag sätter mig ner och käkar massa julmat och julgodis annars kommer ångesten komma som ett brev på posten. Ha en supermysig kväll (och även dag i morgon ifall jag inte bloggar under dagen). ♥
ungefär så här glad är jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0