It´s always too early to give up

Nej men tja!

Är allting bra med er? Själv mår jag bra. Skulle önska att det var lite snö på marken så att man fick lite mer julstämning men vill den inte komma så vill den inte.
Klockan halv sju ikväll är det träning och det är den sista för den här terminen så vi ska ha lite mysig julavslutning. Antagligen kommer det även bli min sista gymnastikträning för ett tag framöver. Vi får se hur det blir till nästa höst men till våren ska jag i alla fall inte fortsätta med gymnastiken. På ett sätt känns det väldigt tråkigt men jag har inte tid och skolan måste komma före.
Nu - PLUGGA!! Hörs sen! ♥
OOOH!! Gör om det där om du kan!?!?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan göra det!:) mohaha;)

2011-12-14 @ 19:24:26
Postat av: Nathalie

Roligt att få reda på genom din blogg att du inte ska träna nästa termin?!? ;o NOOOT !



<3

2011-12-14 @ 22:38:03
URL: http://fkingnattha.blogg.se/
Postat av: Ronja

Emelie: haha jaa men jag kan göra det bättre! så mohahaha på dig själv! ;)

2011-12-14 @ 22:54:31
URL: http://ronjalindebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0