Jag glömmer aldrig bort vad du gjort!

Äntligen fredag!! Så jäkla skönt! Och jag fick D (typ G+ i gamla betygssystemet) på matteprovet som var i tisdags = superglad tjej då jag trodde jag skulle få max E. Efter skolan mötte jag Rebecka och så satt vi först i cafét i min skola och pratade lite sen gick vi runt och kollade i centrum en stund. Jag kände mig precis som en fjortis när vi gick runt där för vi gick runt lite, satt på en av bänkarna, gick runt lite osv. Det var hemskt vill jag lova men vi kom verkligen inte på något att göra.
Jag kom väll hem för 1,5 timme sen och sedan dess har jag bara suttit i soffan. Snart kommer även min moster, hennes man och mina kusiner. De var ju här i lördags också men det var bara på "mellanlandning", på natten åkte de vidare till Barcelona och nu har de kommit tillbaka och ska sova här inatt. Kommer bli jättekul!
Hoppas ni får en bra kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0