Jobba är kul men jag föredrar att softa

Haha hej! Idag var första dagen på jobbet för detta lov. Vi hann med tre tvättstugor idag + att vi fick sluta en timme tidigare för att personalen skulle iväg någonstans. Sedan jag kom hem har jag bara chillat. Hade tänkt jogga en liten runda men jag orkar verkligen inte. Jag vet att jag kommer känna mig jätteduktig efter men latheten säger ifrån. Har ändå varit vaken sedan 05:40 så jag förtjänar att få ta det lugnt!
Igår var jag och köpte julklappar med William. Det var ganska kul faktiskt, han är så rolig ibland den där ungen. När vi ändå var bland massa butiker passade jag på att köpa lite till mig själv också.
Det här köpte jag

Stövlar, Din Sko, 399:-

Väska, Accent, 399:-
Plånbok, Lindex, 149:-
Bh, Lindex, 99:-
Örhängen, MQ, 79:-
Jag är riktigt nöjd med dessa inköp! Det var kanske inte det smartaste att shoppa innan julen men jag kände att jag verkligen behövde de här sakerna och jag kunde inte hålla mig...
Sist men inte minst tänker jag bjussa på en bild från jobbet idag. Den visar hur vi fördriver tiden när vi är klara men inte kan gå tillbaka än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0