Jullov!!!!!

Tjena mors!
Debatten på morgonen gick sådär, det kunde ha gått bättre men det kunde även ha gått sämre.. Resten av dagen har det varit en tävling på Sp där vi var i lag och gjorde massa olika saker, bland annat skulle man äta fem mariekex och sedan vissla - på så kort tid som möjligt. Efter allt det var det Frideperformance där olika personer från skolan uppträdde och lite annat. Det var dessutom dags för premiären av vår video som jag och min klass har gjort. (Ni kanske kommer ihåg att vi skulle göra något idag men att jag inte kunde berätta??) Jag tänker inte berätta mer utan ni får se istället. Medan ni kollar på den mycket (o)seriösa videon så ska jag inviga lovet med en liten p-nap. Lovley! ♥
Hahahahaha jag dör!!! Jag kommer verkligen sakna min störda klass under dessa tre veckor. men snart är vi återförenade igen, det kommer gå fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0