Julshow och tredje advent

Godkväll!
Hur mår ni? Själv har jag sjukt ont i mina fötter, och resten av kroppen också för den delen men inte lika. Det gick verkligen bra idag. För er som ite vet var det årets julshow med gympaklubben. Kul var det också! om man bortser från all stress som var under precis hela dagen. Jag ska seriöst ALDRIG mer vara med på fler än max två nummer! Nu hade jag fyra och jag höll bokstavligt talat på att svimma för att det var så mycket. Sen drack jag inte så mycket vatten heller så kanske beodde lite på det.... Menmen, nog snackat om det. Imorgon är det skola (eller jobb?) som gäller. Ser inte speciellt mycket fram emot det för att jag har inte gjort min läxa och jag är alldeles för trött för att göra den nu.. Men det löser sig. Nu ska jag kolla film. Puss på er! ♥
En bild från showen, high school musical. Haha kul att alla typ er ut som mångon!! Inte illa menat alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0