Sherlock Holmes

Hejhej!
Jag har verkligen inte haft varken ork eller lust att blogga något under helgen så det har gjort att bloggen stått stilla men nu tänkte jag att det var dags igen. Igår var verkligen en bra dag. Det var mycket mat och framför allt god mat, god efterrätt - saffranspannkaka med björnbärssylt och grädde - och såklart massa julklappar. Jag fick många fina grejer som en iCurl, tre presentkort på olika butiker, ett skal till mobilen, tofflor, en bok och sen fick hela familjen tillsammans presentkort på en kryssning med Birka Cruises. Det var inte jättemycket men det är ju inte mängden som räknas och jag är nöjd!
Idag har jag mest legat i sängen och läst boken jag fick. Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag heter den och den är verkligen superbra. Nu på kvällen har jag varit på bio med familjen. Vi såg nya Sherlock Holmes som hade premiär i dag. Den var också superbra.
Nu ska jag fortsätta läsa lite sen ska jag sova. Take care! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0