So get your ass up show me how you burlesque

Tjo!
Jag är grymt trött så jag ska skriva väldigt snabbt sen ska jag hälsa på John Blund. Dagen har vart fett bra. Vi hade somning på idrotten och det var faktiskt rätt kul - och jobbigt! Direkt efter skolan gick jag till västerängen för att titta på lilla lucia uppvisningen (för de allra yngsta grupperna) men det blev inte så mycket att bara stå och titta utan istället så satte de mig i arbete. Jag stod och sålde korv och annat ätbart under hela uppvisningen och hjälpte även till lite med redskapen. Sen efter det var det bara att åka till dansen. Dock hade jag inga träningskläder så det fick bli mina vanliga, mahaha grymt smart! Nu säger jag godnatt för ikväll. Sov gott everybody! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0