Färgat håret

Hejhej!
Jag kom hem från Erika för en ungefär en timme sedan. Igår efter skolan gick jag hem och pluggade lite matte innan jag somnade i soffan. Senare vid 5 eller 6 åkte jag till Erika. Vi kollade på Vampire Diaries, åt god middag, färgade mitt hår och sedan kollade vi på en massa avsnitt av Ghost Whisperer. Idag vaknade vi vid halv 1. Efter frukosten kollade vi lite Ghost Whisperer igen. Sedan skulle de iväg så då åkte jag hem. Nu sitter jag och försöker få ihop allt till debatten vi ska ha i skolan på tisdag. Jag hoppas verkligen att det går bra, att ingen ställer så svåra motfrågor som jag inte kan svara på, då blir det jäkligt jobbigt! Jaja, nu ska jag fortsätta. Puss ♥
Min hårfärg före:
Skit i flätorna! haha
Efter:
Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0