You are always on my mind

Hallå!
Idag har jag legat i sängen heeeela dagen och bara kollat på film och tagit det lugnt. Jag har inte feber längre (tror jag i alla fall) men jag har ont i halsen, är täppt i näsan och nu börjar huvudvärken komma tillbaka också. Hur kan det komma sig att jag är sjuk igen när jag nästan nyss var sjuk? Jag har aldrig varit sjuk två gånger så här tätt inpå varandra i hela mitt liv. Är det karma? Börjar nästan tro det men har jag varit så taskig i år? Om jag får svara på den frågan skulle jag säga nej, men kanske har jag det? Nu ska jag skriva på historia arbetet som ska vara klart imorgon. Sen blir det nog att kolla klänningar och skor :D Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0