You don´t have to save me

Tjo broo! Waz up?
Egentligen, hur sjutton orkar man snacka så där hela tiden, fett jobbigt och drygt ju!
Träningen gick väl helt ok. Var fett taggad när jag gick dit men det rann av ganska snabbt när jag kom in i hallen. Jag vet verkligen inte vad det beror på men jag skulle väldigt gärna vilja veta vad det beror på eftersom det är en av anledningarna till att jag faktiskt ska sluta. Slutet var i alla fall mycket lyckat. Vi körde en frågesport och jag och Erika kom sist, haha! Efter det fikade vi pepparkakor, ischoklad och julmust och pratade. Myspys!
Nu är det dags för mig att sova. I morgon är ännu en dag i skolan och jag längtar faktiskt, vi har så roligt tillsammans i klassen! Godnatt på er! ♥
Bästa klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0