AAAAARRRGGGG!

Asså ibland vill jag bara ...... min lillebror! Kan han inte bara fatta att jag sitter och pluggar? kan han inte bara fatta att man inte håller på med fotbollar inomhus särskilt inte att man sparkar den mot väggen och fönstret? kan han inte fatta att man plockar undan efter sig? och kan han inte bara fatta att han inte kan hålla på och spela fotboll och göra "målvaktsräddningar" i soffan och hoppa runt som men jävla elefant i hela huset?! snart kommer jag fan lacka och då blir det inte roligt vill jag lova! Tur att ni inte behöver vara här då! och ännu mer tur är att jag snart kan gå till hallen för att träna. Även fat jag har ont i halsen, men jag tänker allvarligt inte sitta här länge till..... Gaaaah, blir galen!
Nu ska jag göra lite käk och sen gå. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0