Black Swan

Godmorgon!
Jag har precis kollat på Black Swan och shit vad den var bra! Skulle nästan kunna se den en gång till nu på en gång, men det tänker jag inte göra. för övrigt fick jag frukost på sängen imorse, mamma kom in med nybakta scones med marmelad och ost och en kopp te. Så gott!
Vad ska ni göra idag då? Jag skulle vilja åka till Uppsala och kolla på NM (Nord Mästerskapet) i gymnastik, men tror inte jag får eftersom jag låter som jag gör plus att jag skulle antagligen inte orka.. Lite synd för det hade varit väldigt kul! Meeeeen, imorgon är det tävling med mixen så får vila upp mig tills dess.
Hoppas alla får en bra dag!


It´s all about perfection

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0