Everything happens for a reason, right? What is your?

Tjena!
Ända sen jag kom hem från skolan har jag legat i sängen och kollat på Gossip Girl så nu är hela första säsongen avklarad. Håller för tillfället på att ladda ner andra säsongen. Okej, nu låter det som att jag är värta nörden men den serien är så himla bra och jag har aldrig sett den från början så därför gör jag det nu. Jag måste också medge att jag grät lite grann i de två eller tre sista avsnitten, vad allt kan bli fel!
Förresten jag ljög lite, jag har inte bara nötat serien, jag har faktiskt ätit en god middag med min familj och hjälpt till att plocka undan och in i diskmaskinen. Mamma borde vara stolt över att ha en sån hjälpsam dotter! ;)
41% är nu klart av nedladdningen, bara de sista 59 kvar... Ha en bra fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0