Pallar inte vara sjuk!!!

Hej på er!
Åh, vad jag inte orkar med att vara sjuk just nu. Särskilt när det inte är tillräckligt för att vara hemma så att man kan vila upp sig så att det kan gå över någon gång. Men men, what to do?
Annars har dagen varit bra. Skrattade verkligen för mycket på engelskan och rätt mycket på samhällen också, det gick verkligen inte att sluta! Efter skolan satt jag och Vendis kvar till strax efter fyra, då vill jag påpeka att vi slutade kvart över ett! Vi satt och skrev en debattartikel i svenskan. Självklart satt vi inte och skrev tre timmar i sträck men ändå.
Nu ska jag göra mig en kopp te så att värken i halsen kanske blir i alla fall lite mildare. Jag hoppas verkligen att ni slipper denna höstförkylning!! Det är så sjukt jobbigt! Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0