"Smile! he will be jealous that you are happy without him"

Hallå där!
Hur mås det? Ganska skönt med lov antar jag?
Idag har verkligen varit den värsta dagen på jobbet! Jag har vart så fruktansvärt trött och det har gått overkligt sakta. Men, jag och Emelie fick sluta en timme tidigare för att vi inte hade något att göra och vi var tillbaka i "holken". Asskönt!
Juste, igår var jag ju och klippte mig. Så himla skönt verkligen!! Så nu har man typ drygt 5 cm kortare hår vilket känns trist, men gud va skönt det är att det slitna är borta.
Nej nu ska jag fortsätta med städningen. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag i mitt rum! Ha det gött! ♥
Nå, vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0