They can´t order me to stop dreaming

Godkvällens!
Nu är jag inte arg längre så nu kanske det blir lite roligare att läsa. men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite och så kom jag inte på något annat ställe än här på bloggen så det var så det fick bli.
Jag joggade sen jag ner till träningen, vilket inte var bra för jag började må illa.. Kan det vara för att jag är sjuk, typ? Där satt jag och tittade i hela två timmar förutom när det var dags att träna på dansen till uppvisningen då kunde jag inte låta bli att vara med.
Nu är det dags för lite sömn. Godnatt! ♥
(En bild till det här inlägget kommer om en liten liten stund, datan vill inte sammarbeta med min mobil......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0