What doesn´t kill you makes you stronger

Heeej folket!
Jag älskar matteprov! Helst seriöst, så sjukt underbart!! Hehe, skoja! Allvarligt hur mycket man än har förberett sig så går det åt skogen när man väl sitter där och ska skriva. Jag fattar inte grejen? Det är verkligen stört.
Eeh, ja, som ni kanske förstod (eller inte) så har jag haft matteprov idag. Det kändes inte som att det gick speciellt bra. Väldigt konstigt eftersom att det gick bra när jag gjorde läxorna till kapitlet. Meeen, det är ju inte försent att ändra något än eller hur. Förövrigt har det var en himla bra dag. Sovmorgon till tio och slutade tidigt. Ikväll blir det träning så om ni behöver mig vet ni var jag befinner mig.
Hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0