Be Strong Girl!

Hej på er!

Gaah, jag blir galen på alla dessa glosor!! Har 28 engelska glosor till imorrn och som vanligt är jag ute i sista sekunden, jag har alltså inte pluggat ett skit på de här orden, ändå har jag haft två veckor på mig.
Förutom det är det inte mycket jag kan klaga på så det är najs.

Jag skrev ju igår att jag skulle åka in till stan med Rebecka, men så blev det inte för hon orkade inte... Vi skulle ha åkt in och kollat på Whitney Port som kom för att lansera sin kollektion tillsammans med BikBok. Jag hade så gärna velat åka och det var nära att jag åkte själv men så kände jag att det skulle se jäkligt mobbat ut om jag stod där helt själv, typ "hej jag är forever alone!"

Nej, nu ska jag fortsätta plugga så kanske jag får några rätt i alla fall. Later! ♥


Take me back to the heat, please!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0