Då var det dags igen..

God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt god morgon, god morgon i köööör!
Hehe, hej! Sovit gott? Det har jag, trots att jag typ bara vilade/sov igår så har jag sovit som en stock inder natten. Jag hade även en liten hårkur i håret under natten. Igår kväll la jag i ganska mycket olja i håret och sen satte jag upp det i en knut ganska högt på huvudet. När jag vaknade hoppade jag i duschen för att tvätta bort oljan och hoppades på att det skulle vara jättelent, men det var det inte. Antagligen är mitt hår så slitet att det inte hjälper med något annat än att klippa det och som tur är så ska jag gå och boka klipptid idag.
Nej hörni, nu ska jag sminka mig så att jag kommer iväg i tid. Ha en bra dag!
En asful, ofixad och trött Ronja.... Jag bjuder på den, härligt!......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0