Plugga är kul (eller?) men jag föredrar att göra annat

Go'kvällens!
Nu har jag lite mer tid på mig att skriva så nu kanske det kommer fram något vettigt, kanske inte, vi får se helt enkelt. Träningen gick bra, även om det fick bli lite improvisering. När jag kom hem hade mamma lagat en supergod middag, så himla gott verkligen! Det var verkligen länge sedan vi åt det också så det var liksom lite speciellt kändes det som. Nu vill ni allt veta vad det var va? Det var............ Köttbullar och makaroner!! haha delikatess alltså! Nej men skämt åsido, det var faktiskt väldigt gott men det v ar varken länge sedan vi åt det eller någon supermåltid.
Nu sitter jag i soffan och gör typ 5 saker samtidigt! Ganska awesome eller hur!?
Nej, nu ska jag fortsätta plugga alla franska ord till provet imorgon, om jag orkar gå, känner mig nämligen inte så frisk..
Sov gott!
Hahahaha, det kommer några (mindre)fina bilder nedan, kolla på egen risk!
HAHAHAHA!! typ "hej jag har inget liv!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0