Tävling!

Heeeeeeeeeeej!!

Nu är jag grymt trött efter en helg fullspäckad med gymnastik. I fredags nästan direkt efter skolan blev jag upphämtad av Elin och så åkte vi till Uppsala för att gå på baskursen. (För er som inte vet är det en ledarkurs som ger en basutbildning så att man sen kan utbilda sig vidare.) Vi kom hem typ vid 11. Igår var det dags igen så jag var tvungen att gå upp klockan halv sex för att vi skulle åka bussen som gick halv åtta... Snark säger jag bara, och det var svinkallt, jag trodde jag skulle dö! Kom hem sen vid sju och då var et bara att packa tävlingsgrejer sen gick jag till centrum där jag mötte Amanda. Vi köpte lite godis och sen mötte vi även Natha som vi va med en stund innan vi gick hem till mandis.

Idag har det också vart fullt upp. Klockan åtta skulle vi mötas vid Västerängen för att sen åka till Borlänge och tävla hela dagen. Det gick så jäkla bra, till och med så bra att vi vann!! Wihoooo! Asglada tjejer, blir lite mindre glada tjejer när det visar sig att man inte ens får en madalj......
Jag, Amanda och Natha tröstade i alla fall med att äta på Max på vägen hem, gott!

Nu ska jag gå och mysa med la familia. Ha en superfin kväll!

Puss ♥


Lättroade tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0