Välkommen in i vuxenvärlden Ronja

Tack! eller nåt... Jag kommer antgligen vara död när den här veckan är slut. Inte för att det var speciellt ansträngande egentligen, det enda vi gör är liksom att städa tvättstugor, men jag kommer ha fått astma (det är så sjukt dammigt!!!!!), plus att vi börjar klockan sju och jobbar till fyra, vilket betyder att jag måste gå upp halv 6! RIP!
Förutom detta har det gått bra. Med bra sällskap och skön musik går tiden relativt snabbt så det är skönt.
Nej nu blir det soffhäng ett tag. Later! ♥

Kommentarer
Postat av: farmor ilone

det är bra att arbeta även om det känns tungt ,jag vet att du sitter inte på soffan och ingenting gör utan du angegerar dig värkligen puss o kram från gamla farmor

2011-11-01 @ 12:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0