Jag kommer aldrig låta dig få se mig svag!

Allvarligt, jag avskyr när man ska plugga, och verkligen bestämt sig för att göra det, och så hittar man inte det man behöver! I det här fallet så ska jag skriva ett kort arbete om norden på forntiden men hittar verkligen ingen fakta som är intressant eller passar speciellt bra. Någon som vet någon bra sida? Är väldigt tacksam för förslag.
Försutom det misslyckade försöket att plugga har jag kollat på Due Date och hjälpt mamma att skura. Ikväll kommer nämligen min moster, hennes man och mina kusiner hit. Det blir skojsigt! Tror att dom ska sova här också men jag vet inte riktigt. Nu blir det duschen.

Ha det bra!


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0