"Om du kollar på menyn innan cervitrisen börjar du bli gammal"

Tjoooo!

Allt bra eller? Jag mår finfint och livet känns great! Veckan har varit rätt chill, förutom naturkunskapslektionerna, de är verkligen öken! Juste, jag ska börja på dans. Det känns sjukt kul att verkligen ta tag i det när jag har gått och suktat så himla länge. Jag kommer såklart att fortsätta med gympan också, även fast jag för tillfället inte är så jättepepp.. Jag vet inte vad det är med mig men jag är typ inte sugen på att träna gympa? Det är väldigt skumt. Men det går nog snart över, hoppas jag.

Nu ska jag i alla fall bara vänta på att min mobil har laddat lite sen ska jag antingen gå ut och jogga eller bara gå en promenad, jag har inte riktigt bestämt mig vilket det blir än men jag ska då ut och röra på mig, det är bestämt. Ikväll blir det mys med familjen framför en film som mamma har hyrt. Tror att den heter Trust, den verkar i alla fall bra. Ha en superbra kväll! Puss ♥

Jag vill ha bal igen!! Jag vill känna mig som en prinsessa!

Världens bästa kväll!

Kommentarer
Postat av: Tessan

ååh du var så sjukt fin!!

2011-09-03 @ 03:39:47
URL: http://glassgott.blogg.se/
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

GOD MORGON, har du sovit gott? :) Eller har du somnat as packad och är as bakis nu? :) Hmm i vilket fall som så har jag den perfekt morgon låten för dig så du vaknar på din bästa sida. :D sen får vi ju inte glömma dom nya BILDERNA jag har lagt upp också. :) SIST men INTE MINST, MIN HEMLIGA PLAN. Den kommer idag (03,09,11 kl 09:00) Anledningen till varför jag berättar om den här är att jag vet att många har velat få reda på den. OCH NU KOMMER DEN. :) Hoppas du får en underbart perfekt dag. KRAMAR XTIO

2011-09-03 @ 04:37:53
URL: http://xtio.nu
Postat av: farmor ilone

hej du vet väl att du är en prinsessa

i all fall i mina ögon det går upp och det går ner i livet men du hade valspråket jag ger aldrig upp men du är värdefull som du är kram på dig.

2011-09-04 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0