"Vår ordinarie gitarrist är inte med ikväll, han har fått kompledigt"

Hahahhahaha bara jag som tycker att det skämtet var roligt? haha! Hur som helst så har jag inte gjort mycket idag. Mamma masserade mig en stund och det var sjuuuukt skönt. Sen har jag typ bara legat i soffan och spelat på mobilen. Nörd? Ja, kanske men har man inget annat att göra så är det asnajzz! Ikväll blir det att kolla på idol och sen någon film. En riktigt skön fredag helt enkelt. Nu, ska jag gå och se om jag kan hjälpa till med maten. Eller ska jag kanske plugga lite? Fast det är ju fredag så jag tror inte det.. Vi får se hur det blir, helt enkelt.

Hoppas ni får en brrrra kväll/helg! Puss ♥


Fett stekigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0