Veronica Maggio in my ♥

Årets största bloggtorka här alltså! Men helt ärligt, jag har inte lagt en enda tanke på bloggen för jag har inte hunnit. Det har varit vääldigt mycket läxor, prov, inlämningar som ska göras + att jag är nere i hallen typ mer än halva min fritid. Men jag klagar inte, okej jo på läxorna, men inte resten..

Efter skolan åkte jag till Kungsängen för att tillsammans med Rebecka, Amanda och Amanda hjälpa Natha med en fotouppgift, så vi fick leka modeller. Efter det åkte jag in till stan för att möta upp Shannon och Bella. Vi käkade på Max och sen drog vi till grönan för att kolla på Veronica Maggio. Herre vad bra hon är alltså! Det var lugnt en av dom bästa kvällarna i mitt liv! På tåget hem sen var vi rätt så hesa allihopa men det var det seriöst värt!

Nu ska jag fixa mig sen tror jag att jag och Emelie ska ut på en fotopromenad. Ha en toppen dag! Puss ♥

Bilder från igår:


Peppade tjejer innan konserten började


Under sista låten som var
Jag kommer var det världens drag, och fyrverkerier i bakgrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0