Glad påsk!

Hej kära vänner!

Mår ni bra? Det hoppas jag att ni gör, jag gör i alla fall det. Idag är det påskafton så självklart ska vi äta påskmat här hemma. Vi får även gäster, vet dock inte när de kommer..? Vad ska ni hitta på idag? Ska ni bara var ahemma och ta det lugnt eller få gäster? Eller kanske dra och festa? Hur som helst kommer det nog bli kanon! Jag ska alldeles strax börja fixa mig lite påskfin sådär. Hoppas även på att få mitt påskägg snart!! Dum som man är trodde ju jag att man skulle få det igår men så var det ju inte. På måndag börjar jag äta nyttigt också så måste ju passa på att käka nu. Ha en superbra dag för det ska jag ha! Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0