If I was your boyfriend I´d never let you go, I could take you to places you´d never been before

Tjenare (kungen)!

Nu är det alldeles strax dags för lilla mig att sova. Ska upp stört tidigt imorgon, kvart över fem!!! Kul verkligen! Anledningen till att jag ska upp så tidigt är för att det är gympatävling i Täby och jag ska dömma. Det är både kul, spännande och läskigt på samma gång för jag har aldrig dömt förut. MEN, det kommer nog gå super! Efter tävlingen ska jag och Emelie virra oss fram till Täby centrum och där blir det shopping. Jag undrar hur vi ska orka med tanke på att det brukar ta rätt mycket på energin att vara på tävling. Det löser sig.
Idag har jag tränat också! Det blev ett pass cirkelstyrka på T1 med Shannon och Maria. Det börjar kännas lite i kroppen nu kan jag säga eftersom att det var första gången jag tränade ordentligt på typ 2-3 veckor. Men (igen, måste sluta kolla på Let´s dance snart kommer jag ju bli som Tony Irving på riktigt!) det var underbart skönt och jag är riktigt glad att det känns redan det betyder ju att jag tog i.
Nej hörrni, nu ska jag sussa. Godnatt alla fina, fula, tjocka, smala, mörka, ljusa, snälla, dumma, glada och ledsna. Ni är bra allihopa, på ert lilla sätt. Kom ihåg det! ♥
Från en tävling med mitt gamla lag. Tror vi fick guld också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0