Min fina vän

Hihi snäll som jag är har jag hackat Ronjas blogg(a) Men tänkte bara säga att Ronja är en super go tjej som jag älskar. Är det några som kan spåra är det hon och jag, det är nog väldigt många som har tänkt att vi måste vara dumma i huvudet när de ser oss. Haha kärlek till denna brud! Nu har vi känt varandra i cirkus 5 år, det är tack vare gymnastiken vi fick kontakt. Idag pratar vi i stort sätt varje dag om allt mellan himmel och jord. Finns även väldigt många minnen med denna brud och fler ska det bli. Under de 5 år vi känt varandra har vi haft perioder då vi vart mer och mindre. Men så nära som vi står varandra nu har vi aldrig varit och du kommer få stå ut med mig länge till för tänker inte släppa dig i första taget ska du veta!

Det jag egentligen ville säga att jag alltid finns här för dig min snygga vän! <3


//Emelie


Bilderna är från vårt senaste äventyr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0