Use your smile to change the world!

Hej!
Ligger hemma i soffan, vilket jag har gjort varje dag, hela dagen hela den här veckan. Börjar bli riktigt trött på att inte göra något nu men samtidigt har jag ingen energi för något annat. Blir yr om jag står eller sitter upp så det enda jag kan göra är att ligga ner. Det har resulterat i att jag har kollat på sjukt många filmer. Helst seriöst har jag kollat på MINST 20 filmer på snart 5 dagar, alltså 4 filmer om dagen. Nej, nu ska jag ta en liten tupplur. Ha en bra dag! Puss ♥
Förra sommaren; William, jag, morfar och morfars fru.
Kvaliteten är sämst jag vet!!! bilden är tagen med mammas mobilkamera som bokstavligt talat suger! överseende för det, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0