9 augusti 2012

Hallå världen!
 
Jag tänker bara blogga lite snabbt för att sedan måste jag fortsätta städa och sedan fixa massa jobbig skit. 
 
Som ni antagligen förstår är det städning som gäller idag. Ikväll kommer först några som ska hjälpa till på bröllopet NÄSTA helg (shit vad tiden går fort, det känns som att det nyss var nyårs afton och jag fick reda på det!?) och efter det kommer det hit några fina brudz och så ska vi ha filmkväll. Jag åt förresten nyss en asgod lunch, vårrullar med perfekt kokt ris och sweet chili sås. Dålig tajming var att när maten nästan var klar så ringde mamma och sa att det blir antingen kina- eller thaimat till middag.... Aja, det är gott i alla fall och det händer ju som tur är inte varje dag. När skolan börjar börjar även mitt nya liv med både träning och hälsosam mat! 
 
Nej nu måste jag fortsätta. Hörs sen! ♥
 
Supercharmig bild på mig och Shannon, tycker ni inte??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0