Åååh palla....

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Ronjas sjukdag!! 
 
Jag är jätteförkyld med ont i halsen och huvudet och näsan är täppt och allt är bara allmänt jobbigt! Därför är jag hemma från skolan och vilar upp mig. Förhoppningsvis är jag tillbaka imorgon så att jag inte missar en massa men framför allt för att jag inte kommer orka ligga hemma och ruttna när jag vet hur kul mina kompisar har i skolan. (Jag tänker inte på själva grejen att dom är i skolan och måste plugga utan allt det andra runt omkring det. Men det fattade ni väll?) 
 
Jag ska gå och se om det finns något gott te som jag kan dricka till lunch. Det är typ det enda jag orkar göra och få i mig just nu.. Hoppas ni slipper bli sjuka för det suger verkligen!! 
 

Det suger helt klart att vara sjuk!!

Men jag är glad ändå och säger "HEJ!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0