Alla har väl fallit nån gång i trans, fått känna denna värmen av sann romans

Holaa!
 
Hur står det till? Jag mår fint! Känner mig riktigt glad idag trots att jag sov som en kratta. Var det fullmåne inatt också? I så fall har vi svaret där. Jag har börjat påverkas av det jättemycket nu på sista tiden. Förut hade jag inga som helst problem att sova vid fullmåne men nu... det går typ inte. Jag har svårt att somna på kvällen och så vaknar jag flera gånger under natten och känner mig orolig. Skitjobbigt verkligen! 
 
Igår var jag med Maria, Anna och Bella och så kom Shannon en stund på slutet också. Det var riktigt kul att träffa dom igen, det var typ en evighet sedan sist! Vi köpte lite godis och läsk och så satte vi oss på fotbollsplanen vid Gröna Dalen och snackade om det mesta till klockan var ungefär halv 12. 
 
Ikväll ska jag vara med de fina brudzen igen och vad vi ska göra är väl inte helt bestämt än men vi har våra planer... Hur det blir kanske jag berättar senare. Så länge får ni ha det så bra. Skit i att vädret suger, FKB för fasen! Puss ♥
 
Haha vi såg världens typ största skalbagge igår!! ENORMUS GIGANTUS VAR DEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0