"Tell me what you´re gonna do when I'm gone"

Heej!
 
Dagens väder... ååh, så underbart!! Låg ute och solade mellan 12 och 3 och bara njöt av värmen. Det enda dåliga var att det blåste lite mycket men jag ska inte klaga. 
 
Ikväll ser det ut som att det blir bad med några vänner. Ska det äntligen få bli årets första dopp i sjön? Känns som att det är på tiden eftersom att sommaren snart är över (FML). Om exakt två veckor börjar jag skolan. Vart sjutton tog sommarlovet vägen?? Det började ju nyss!? MEN det är inte slut än och det är jag glad för. Se till att njuta de sista dagarna, det ska i alla fall jag göra. Ha det bäst! ♥
 
Hade lite tråkigt så tog några egopics. ;)
Har på mig nya klockan idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0