It's Friday, Friday....

Hejsan!
 
Jag tänkt skriva en kort summering av veckan som gått.
 
Vi hade våra första lektioner i måndags och så har det fortsatt hela veckan. Schemat känns helt ok, jag slutar ändå sovmorgon till 10 på måndagar och slutar 13.15 på fredagar, där emellan är det väl inte lika bra men det får man väll bara leva med helt enkelt. 
 
Träningen har det gått hyffsat bra med. I tisdags och igår var det gympaträning och igår passade jag på att vara med på styrkan på slutet och shit vad det känns idag! Hade knappt tränat något alls på fyra veckor. Men det gick bra och det var både kul och skönt. I onsdags var jag ute och joggade i regnet. Det blev inte en lång runda men den avslutades med centrumbacken, efter det var jag lagom trött i benen. Konstigt nog hade jag kunnat fortsätta längre men jag orkade inte för jag var jättetrött, i hjärnan alltså, visst jag var trött i kroppen också efter att ha sprungit men det var inte det värsta. 
 
Nu ska jag ta en p-nap sen får vi se vad som händer ikväll. Ha det så bra! ♥

Hahahaha!!! fattar ni? 
 
Gå in och kolla på min blogg jag har med klassen: sabeteende.blogg.se. Vi har fått i uppgift att driva en klassblogg i kursen kommunikation. Himla fin är den och rolig kommer den bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0