"Kommer du ihåg den tiden man var litet barn och kunde klä sig utan krav på någon annans barn? Och trots att många påstår att man inte passar in för att man valt sin egen väg så är vi samma barn"

Heej!
 
Jag har precis ätit lunch eller middag eller vad man nu vill kalla det. Hur som helst åt jag pytt i panna med ett ägg och sallad bestående av isbergssallad, röd paprika, rödlök och fetaost. Gott!! Innan det passade jag på att ta hand om mig själv lite eftersom att jag är ensam hemma. Tog världens längsta dusch (över en timme tog det!) och hade hårinpackning i typ halva tiden så nu är håret himlans lent. Efter det smörjde jag in hela kroppen med en bodybutter som luktar jordgubb och så hade jag ansiktsmask, oljade in händerna och naglarna och målade sen naglarna med ett stärkande nagellack. Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt och väntar på att Rebecka ska höra av sig. Vad har ni gjort idag? :)
 
Antagligen världens härligaste bild!! Älskar er tjejer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0