Tatuering kanske?

¡Hola! 
 
¿Cómo estás? Haha nej jag ska ge upp, jag kan verkligen inte spanska!! Enda sedan 6:an har jag läst franska så det är väl det jag kan liiite av i alla fall. 
 
Igår var jag med Emelie och Natha. Natha skulle tatuera sig så då var jag och E. med som stöd. Hon gjorde två stycken på samma gång och båda blev riktigt fina! Snacka om att jag också blev sugen på att "gadda" mig!! Men det får vänta till jag blir 18 för innan dess får jag inte för varken mamma eller pappa... :( Då har jag i alla fall god tid på mig att fundera ut något riktigt bra även om jag har några alternativ som jag funderar på. 
 
Idag är jag med Natha, hon sov här. Senare ikväll ska jag vara med några av tjejerna från klassen. Mysigt, roligt och aningen spårat kommer det nog bli, som vanligt. Me like! 
 
Tänkte bjuda på lite bilder från fredagens äventyr som jag aldrig berättade om. Det blev lite festligheter med mina fina vänner! 
Hahaha ååh så charmiga bilder! Kul hade vi i alla fall! 
 
Nu ska jag vara lite social med min vän. Ha en suuperbra dag! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0