"Who´s tired of empty promises, who´s tired of all the games you play? Tell me what you´re gonna do when I'm gone."

Godmorgon!
 
Igår var jag hos bella på kvällen med Anna, Maria och Shannon. Vi köpte glass och sedan satt vi ute i partrytältet och åt våra glassar och pratade. När det började regna in i tältet gick vi in istället och spelade Så det kan låta och drack te. Det var egentligen ingen som vann, vi körde inte riktigt efter reglerna för det var så tråkigt (och svårt) så vi hittade på lite eget. Kul hade vi i alla fall! 
 
Vad denna dag har att bjuda på vet jag inte än men det lär jag ju märka om inte allt för länge. Om inte annat är det både gymnastik- och simhopps OS idag så jag lär ju inte bli uttråkad i alla fall. ♥
 
Glasssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0