Du e den vackraste jag mött, inte tuff och hård och kall som andra. Du har väckt upp det jag trott var dött

Heeej bloggen!
 
Jag är verkligen ingen höjdare på att uppdatera här men jag tänker lite såhär: YOLO!! och sen skiter jag i't till då jag känner för att skriva. 
 
Den här veckan har varit ganska normal. Lite mer prov och annat i skolan men det är som vanligt när terminen går mot sitt slut. Jag tränade i måndags och onsdags och var på gympan i tisdags och torsdags. I fredags åkte jag till Natha direkt efter skolan och sedan sov jag där också. Igår åkte vi in till stan och handlade julklappar så nu är alla klara utom två. Det som är mest konstigt med denna vecka är att det inte är träning idag, vi körde sista i torsdags. Så nu är det ledigt i tre veckor innan vi kör igång igen. 
 
Idag ska jag plugga psykologi och franska. Jag har prov i båda på tisdag, jetekuL! Nej men förutom ett läxförhör i engelska är det det sista som händer innan jullovet. Det ska bli SÅ himla skönt att vara ledig! Men som sagt först kommer lite plugg. Hörs när vi hörs. Ha en för himla mysig tredje advent! ♥
 
Två bilder från veckan. 1. Onsdagens träning, 2. Random bild på en glad Ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0