SNÖSTORM!

Hej alla glada!
 
Idag är det onsdag, det är två veckor kvar till jullov allt ser så jävla ljust ut och så tittar man ut... Det är bokstavligt talat snöstorm och bara genom att ställa sig i dörröppningen får du 1 ton snö i fejjan. Jag älskar vintern, det är sjukt mysigt och underbart på väldigt många sätt men när det är sådant väder som idag, då är det inte mysigt. Jag slutar halv 5 idag och jag hoppas verkligen att det slutar blåsa lite i alla fall till dess så att jag inte blåser bort på vägen hem. 
 
Nu ska jag försöka plugga lite under min 3 timmar långa håltimme. Jag håller tummarna för att det inte är någon som behöver stå i flera timmar i kylan och vänta på tåg eller buss. Ha det fint! ♥

Fan vad jag saknar sommar just nu... Bara 73 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0