Sometimes you have to fall before you can fly

Heej!
 
Hur står det till? Jag mår bra, det har varit en proppad helg men det har varit roliga saker så det gjorde inte så mycket. Bland annat var det juluppvisning i lördags och alla var jätteduktiga. 
 
Idag har det varit en lugn dag vilket är väldigt skönt med tanke på att jag har prov i naturkunskap i morgon. Ikväll är det träning på brandstationen, cirkelstyrka som vanligt på måndagar. Dock får jag inget svar från Rebecka men om hon inte ska köra får jag väl kötta själv då. Nu blir det att plugga lite till och sedan gå till träningen. Ha det bra! ♥
 
En bild från förra veckan
Fråga inte vad som har hänt med mina ögon på den här bilden.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0