Baristas

Tjenare bloggen!

Uppdateringen just nu är ju verkligen inte på topp men så kan det bli ibland. Jag har inte så mycket att skriva om och dessutom så har jag ingen större lust att blogga just nu. Men tänkte i alla fall berätta att jag alldeles nyss läste ut en bok, Baristas - första boken av Denise Rudberg, den var sjukt bra! Nu vill jag gå ner till biblioteket och låna nästa haha men det tänker jag inte göra för nu ska jag skriva om min naturkunskapsuppsats. Fick ju 38% träffar på hela texten (vilket är väldigt konstigt med tanke på att jag skrev om från den fakta jag hade hittat...) så nu måste jag göra om hela.
Ikväll ska jag antagligen vara med Emelie och vi ska nog inte göra så mycket annat än att sitta och titta på melo. Det blir kul. Ha en finfin lördag så hörs vi när vi hörs! Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0